پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 150
نویسنده : Pigeon

پس از درز کردن چند ماهه خبرهای مربوط به گوشی جدید Vivo و دست به دست شدن تیزرهای این گوشی در فضای مجازی، کمپانی Vivo سرانجام در روز دوشنبه 16 سپتامبر 2019 (25 شهریور 1398) از Vivo NEX 3 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در دو نسخه 4G و 5G به تولید رسیده و می‌توان گفت از جمله معدود گوشی‌های پرچمدار غیر گیمینگ است که به ارتباطات نسل پنجم مجهز می‌شود. نمایشگر فول-اسکرین، دوربین قدرتمند و ظاهر زیبای این گوشی، در کنار باتری قوی و جدیدترین پروسسور کوالکام، همگی از یک پرچمدار واقعی حکایت می‌کنند. مثل سری اول NEX، در اینجا هم شاهد دوربین سلفی pop-up هستیم. در ادامه بیشتر با مشخصات این گوشی آشنا می‌شویم.


:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: گوشی هوشمند Smartphone , چین China , اندروید Android , اسنپ دراگون 855 پلاس snapdragon 855 Plus ,



بازدید : 154
نویسنده : Pigeon

شیائومی در ماه جولای سال جاری سری گوشی های دوربین محور CC9 را به عنوان بخشی از خانواده Mi معرفی کرد. با اینکه این گوشی ها در ابتدا به صورت انحصاری برای بازار چین معرفی شده بودند، اما دو مدل از آن ها با تغییر نام به بازارهای دیگر هم راه پیدا کردند. می سی سی 9 ای (Mi CC9e) با نام جدید می ای 3 (Mi A3) برای عرضه در بازارهای جهانی و تحت برنامه اندروید وان معرفی شد و گوشی دیگر هم می سی سی 9 (Mi CC9) بود که با نام می 9 لایت (Mi 9 Lite) معرفی شد و در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اجمالی آن بپردازیم. این گوشی جذاب 319 یورویی که از تراشه اسنپدراگون 710 بهره می برد، جذابیت های خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.


:: موضوعات مرتبط: موبایل , ,
:: برچسب‌ها: Xiaomi Mi 9 Lite , بررسی کوتاه شیائومی , شیائومی می 9 لایت , می 9 لایت ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد